Book Haul XXL

0:17 Marta 9 Comments

Hola lectors/es! Què tal??? Com us ha anat la setmana? Bé, encara que no ho sembli, avui estem a dilluns!! GRAN manera de començar la setmana, no us sembla? Amb un dia menys segur que tot va millor!
En fi, del que us vinc a parlar avui és d'una BOOK HAUL XXL que he fet. Són tots els llibres que porto recol·lectant des que ha començat l'any, i he pensat que era hora de que us els ensenyés! A més, també hi ha en mig la book haul de Sant Jordi!
Feu-me saber què en penseu del vídeo i a més, de l'entradeta! Us agrada?? A mi m'encanta!!
Espero que us agradi i que us serveixi d'inspiració per llegir algun llibre que no coneixieu, aquest estiu!

Feu-me saber als comentaris quina és la vostra lectura anticipada per a aquests mesos de relax!


9 comentaris:

  1. Se que és una mica tard...�� pero jo me llegit Juntos i Hush Hush, els dos m'han encantat! Sobretot Hush hush, tel recomano Marta! Gracies per tot l'esforç amb cada video he d'incloure una gran llista de llibres que no puc esperar a llegir! Petons��

    ResponElimina
  2. Felicitats Marta pel teu blog, recomanes llibres molt interessants.
    Et volia comentar que una amiga i jo estem intentant publicar un conte il·lustrat a través de la plataforma de Verkami. Necessitem fer-ne tanta difusió com puguem per tal de poder-lo editar. Aquí tens el link per si el vols veure i compartir. http://vkm.is/lanenadelnuvol

    ResponElimina
  3. uauuuuu m'ha encantat el video!!!!!! petons!

    ResponElimina
  4. uauuuuu m'ha encantat el video!!!!!! petons!

    ResponElimina
  5. Hola em dic Marta i sóc una nova subscriptora, tinc 7 anys , m'encanta llegir i també el teu blog.

    ResponElimina
  6. La mare m'ha donat permìs per a escriure't. Em pots recomanar un llibre? Ara estic llegint el llibre de Geronimo Stilton "EL VIATGE EN EL TEMPS"😜😝😛

    ResponElimina
  7. Hola Marta! Em dic Cristina Clemente, soc autora de teatre i guionista, m’agradaria molt poder contactar amb tu. Estic escrivint una obra de teatre sobre booktubers. Moltes gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et deixo el meu correu electrònic criscleme@gmail.com

      Elimina
  8. Hola, Marta!

    t'escric des de la biblioteca Josep Badia i Moret de l'Ametlla del Vallès.

    Ens agradaria contactar amb tu i fer-te una proposta relacionada amb literatura i joves.

    Et deixo l'adreça de correu electrònic de la biblioteca: biblioteca@ametlla.cat

    Espero que ens diguis alguna cosa.

    Gràcies!!!

    Míriam

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...