REVETLLA DE SANT JOAN!!!!
Hola a tothom, perdoneu el silenci, però és que a l'escola estàvem amb els exàmens finals i tota la pesca de final de curs, els plors, les emocions... total, que no he estat gaire activa al blog, però ara que ja no he de fer res més, el blog estarà fresc com uan rosa! I tindrà noves notícies com aquesta: Ahir fou la Revetlla de Sant Joan! Jo també en vaig celebrar una, i aquí teniu un petit video d'aquesta màgica nit amb llum, foc i colors!!!
http://www.youtube.com/watch?v=6m_mnAT9cR8&feature=plcp
UN ESTIU AMB LES AVENTURES LECTORES MÉS REFRESCANTS!
Hola a tothom! Us escric aquest post per comunicar-vos que al blog celebrem el nostre primer estiu d'una manera SUPER ESPECIAL!!! Espero que us agradi perquè s'ha de disfrutar al màxim, tots els llibres amb aventures, jocs, activitats relaciontas amb l'estiu... Pàgines web! De TOOOT!!! Desitjo que us vinguin ganes de passar el vostre millor estiu junt amb Recomanacions de Llibres!!!ANY LITERARI:
Com molts de vosaltres ja sabeu, al llarg de tot aquest any, s'està celebrant l'Any Literari Sales Calders Tísner. És un treball molt interessant ón trobo que tothom hi pot participar, i bé acompanyat d'un portal web que conté tot la informació necessària per a què vosaltres estigueu ben informats de tot! Naturalment, també està a les Xarxes Socials (Twitter, Facebook, Google+...) Tot el que necessiteu per, sense conèixer de res aquests tres autors, adorar-los tant com jo està en aquest portal web:http://www.salescalderstisner.cat/
A DISFRUTAR DE LA LITERATURA!!!
TENEBROSA TENEBRAX:
La famosa amiga de Geronimo Stilton que tots coneixem per un post que vaig fer mesos abans ara als Informatius Lectors, ens apareix amb dos nous llibres que desconeixíem que encara no estan publicats a Catalunya però si a Itàlia, el seu país d'origen. I el nou que si que ha estat publicat aquí:
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
BENVINGUTS!
Marta
Hola! Ets un lector? T’agrada llegir? Doncs has trobat el teu lloc ideal! Benvingut al blog Recomanacions de Llibres creat el 3-12-2011, el teu espai de lectura on t’explico els llibres que m’han agradat i espero que també t'arribin a agradar a tu! Vol ser un raconet en el que tots els lectors es puguin sentir a gust! T'hi quedes?
Seguidors
ALTRES POSTS...
Cercar en aquest blog
Blog Archive
-
►
2015
(22)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (1)
-
►
2014
(25)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(71)
- ► de desembre (7)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (6)
-
►
2012
(102)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (8)
- ► de setembre (3)
-
►
2011
(10)
- ► de desembre (10)
Marta Botet Borràs. Amb la tecnologia de Blogger.



