TIRANT LO BLANC, UN CLÀSSIC MÉS ACTUAL QUE MAI!

9:48 Marta 0 Comments

Hola lectors/es! Avui us volia anunciar que des d'ahir que el blog ha començat a fer: #llegimipiulem de Tirant lo Blanc!
M'ho estic passant molt bé donant-vos tastets d'aquesta fantàstica novel·la i fent-vos un petit recorregut a través del llibre per si no l'heu llegit o si fa molt que no li feu un cop d'ull. També m'agradaria dir-vos que el llibre que estic piulant és una adaptació (l'original és un PÈL massa per a aquesta edat! ;) i per què no us confongueu, us volia aclarir que TLB és una abrevació de Tirant lo Blanc, perquè si no, hi ha cops que no m'hi cap en el tuit. Bé, un cop dit això, només queda dir-vos que disfruteu molt aquest petit viatge virtual a través d'una novel·la tan gran! Fins d'aquí poc!

0 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...