CLIPS DE LECTURA - TRILOGIA BLISS:

2:27 Marta 0 Comments

Hola a tots! Què tal us va l'estiu? Doncs a mi molt dolç perquè m'acabo de llegir el segon llibre de la saga "La Pastisseria Bliss" i m'ha encantat tant o més que el primer! I en el moment que vaig saber que era una trilogia em vaig posar contentíssima de que podria tornar a llegir una nova aventura culinària, dolça i màgica amb aquesta família!

En aquest segon clip que veureu us recomano la trilogia Bliss, amb curiositats, novetats i comentaris sobre lectors del llibre! 
Tres germans, una tieta, un somni i molta màgia. Aquestes serien les paraules que descriuen els dos llibres de la Pastisseria Bliss! Ja us els podeu llegir el primer en català i castellà i el segon només en castellà, però ha de sortir la versió en català! 

No us el podeu perdre si voleu tenir un estiu ben dolç! ;)
Ens veiem en el següent clip i post al blog! Bon estiu! 



0 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...