IMM - In My Mailbox - Desembre:

5:34 Marta 2 Comments

Hola a tothom! Bé, avui us porto el emu primer IMM! Us ho explico tot en el video, però és una altra BOOK-TAG, en la que ensenyem els llibres que ens hem comprat aquell mes!
Els llibres dels quals he parlat son:

  • El acertijo de Anahita - Meghan Nutall Sayres
  • El libro de los ENIGMAS de SHERLOCK HOLMES - Dr. John Watson
  • Pergamí, el fill del caçador de llibres - Sergio A. Sierra
  • Alicia en el país de los numeros - Carlos Fabretti

Espero que us agradi, i si em voleu comentar qualsevol cosa, ja ho sabeu, podeu deixar un comentari aquí o a els videos, enviar-me un tuit o posar-me un missatge a Facebook!


(Cliqueu a la imatge per anar al video)

2 comentaris:

  1. M'encanta tot el que fas Marta! Felicitats! Els teus vídeos estan molt currats i llegeixes un munt! També m'encanten el títol de la pàgina, que el vas canviant segons l'estació o la festa. Tots són preciosos:))
    Si vols visitar el meu blog... lesparaulesdolces.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Maria! :D Ja li he fet un cop d'ull al teu blog i ja m'he subscrit! M'encanta i és preciós!
      Gràcies pel comentari! :) BON 2014!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...