CLIP DE LECTURA - LEGEND:

10:12 Marta 0 Comments

Bon dia a tots! Com esteu? Com us està anant l'estiu? Espero que molt bé! Aquí al blog estic fent cosetes per portar-vos el més aviat possible, i una d'aquestes és el Clip de Lectura de Legend de Marie Lu! Ja m'estic llegint Prodigy (el segon) i la veritat és que m'està costant enganxar-m'hi (ja ho diuen, les seqüeles mai són com l'original) però fins que no me l'acabi no en podré dir res de segur.

Aquest llibre m'ha agradat per molts motius, però com dic en el clip, penso que és un molt bon principi per a lectors novatells o que no tenen molta paciència i no els agraden els llibres molt llargs.

Bé, aquí us deixo el clip! Bon estiu i fins d'aquí poc! Per cert! Si voleu veure com vaig sortir parlant dels clips al suplement Criatures del diari Ara podeu clicar aquí!

0 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...