LLIBRES PER LLEGIR A L'ESTIU!

9:13 Marta 4 Comments

Hola a tothom! Com us està anant l'estiu??? Espero que molt lector!
Perdoneu aquests dies sense dir res, però és que estic de vacances i he estat fent relax, però ara que ja he acabat d'editar el video i us el puc penjar he pensat que és un bon moment per tornar!

Bé, com vaig fer l'any passat, he pensat que era una bona idea ensenyar-vos els llibres que m'he endut aquest estiu per llegir. Així, si alguns de vosaltres no sabeu quins llibres emportar-vos per llegir aquest estiu us podeu inspirar d'aquí!
Espero que us agradi i que passeu un bon estiu! :)

(Clica la imatge per anar al vídeo)

4 comentaris:

  1. què crack!! Enhorabona!

    Per cert... Xènia, tens un whatsapp em va encantar! ;)

    Salut!

    Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies :D
      I a mi també! Me'l vaig llegir en un matí!

      Marta.

      Elimina
  2. Hola Marta,
    et torne a escriure aquest comentari perquè no sé si l'anterior et va arribar bé. Al meu blog he fet un post sobre la teua activitat en aquest blog que m'ha impressionat.

    http://guieslectures.blogspot.com.es/2014/08/booktuber-bookshelf-book-tag-in-my.html

    Manuel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Manuel, no havia rebut el teu comentari abans, però acabo de llegir el teu article, moltíssimes gràcies! M'ha fet posar molt contenta tot el que has dit i em fa il·lusió haver ensenyat tots aquests conceptes lectors a gent que els desconeixia! Gràcies de nou pel teu article! :)

      Marta

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...