La meva experiència a la ràdio!

9:34 Marta 4 Comments

Hola a tothom! Bé, sé que vaig dir que em volia dedicar més al blog i això i sembla que hagi passat una mica del que vaig prometre ;) però en realitat estic fent tot de feina que no veieu amb el disseny del blog, videos nous i altres projectes que aniré anunciant!!!
I avui us vinc a parlar d'un d'aquests, i això és la meva nova col·laboració amb Catalunya Ràdio!!! Si no ho recordeu, ja us en vaig parlar en aquest post, i això va ser la meva introducció al Clicka't. Però el divendres passat vaig anar a grabar el meu primer programa, de la secció Les Lectures de la Marta!!! Estic MOOOLT contenta amb com ha quedat i especialment que ha estat un procés molt llarg, però crec que ha valgut la pena.
A partir d'ara aquestes col·laboracions ja seràn una cosa constant ja que hi haurà un programa nou d'aquí dues setmanes.
Bé, he de dir que el dia que ho vaig anar a grabar estava bastant nerviosa, i no sé perquè! Era com estar a casa, però amb un càmera, en un estudi, i amb un noi que em gravaba l'àudio, i la veritat és que em feia una mica d'impressió.
Al final em vaig relaxar per complet i ho vaig acabar disfrutant molt :D
Espero que a vosaltres us agradi el programa tant com a mi i que us apunteu al Clicka't i no us perdeu tots els seus altres videos!!

PER VEURE EL PROGRAMA, CLIQUEU AQUÍÍÍÍ!!!

Ens veiem en el següent post! **D'aquí poc, ho prometo ;)**

         




  





4 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...