I'm not dead!

7:35 Marta 0 Comments

Hola a tothom! Perdoneu per la desaparició!!! Com explico en el vídeo que us deixo a sota *no ho vull repetir* he estat fora de combat a causa dels exàmens, i ara ja he acabat!!!!
*APLAUDIMENT PER HAVER SOBREVISCUT ALS EXÀMENS TRIMESTRALS PER A LA MARTA*
I bé, sé que ho he dit molts cops, HO SÉ, però de veritat, ara em penso dedicar molt més al blog, per tant a partir d'avui amb aquest post podeu esperar moltes més dosis de Marta setmanals :D
I com ja us he dit, tot i que vosaltres no ho veieu, jo darrere del blog i les càmeres vaig treballant en el disseny del blog i espero poder-vos aviat ensenyar el resultat final!!!

De moment us deixo aquest post i vídeo amb tota la informació i una versió actualitzada de la TBR JAR!!
He de dir que m'està costant llegir el llibre que vaig escollir, però espero poder-lo acabar abans de que s'acabi el mes!
Ens veiem en el següent post en el que us parlaré dels reptes que he escollit per fer al blog aquest any 2015!
Fins d'aquí poc!!!

0 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...