Amics i Amigues a la Xarxa!

10:31 Marta 2 Comments

Hola lectors/es!!!! Bé, en el meu últim video us vaig dir que us conectéssiu aquest dilluns al blog ja que tenia una sorpresa preparada que avui us vinc a anunciar!
Doncs bé, aquesta sopresa és que m'he ajuntat amb els meus amics bloggers i booktubers per portar-vos una sèrie de col·laboracions entre blogs lectors i booktubers durant aquest any!!!

La cosa funcionarà així:
El mateix dia de cada mes penjaré una col·laboració amb un blog/booktuber diferent. D'aquesta manera podreu descobrir nous blogs i canals literaris!
El dia de les col·laboracions serà el 25 de cada mes. Sé que ho estic penjant el 30 aquest cop, però sempre es penjarà el dia 25. 
Doncs començem amb la primera col·laboració que és amb...
CLAR'S 4 DE SHINING LIKE A BOOK!!!
Cliqueu aquí per anar al seu blog!

La nostra col·laboració d'avui és per fer la booktag de:


I la Clar's ja us explicarà en què consisteix! Ara li cedeixo el blog a ella!
Aquest repte m'ha fet desordenar totes les meves estanteries jejej :) Doncs és tracta de trobar una portada que reuneixi la característica relacionada amb els "poders de la naturalesa" . En algun cas ha estat difícil, però cal dir que m'he divertit molt!




I ara, si voleu veure les meves respostes (són en video) aneu al seu blog!
Aquesta ha estat la primera de 10 col·laboracions que aniré fent al llarg de l'any! Espero que us agradi aquesta petita iniciativa que he creat! 
Ens veiem en el següent post!!
PD. Moltes gràcies Clar's per participar!

2 comentaris:

  1. Hola Marta!
    T'acabo de descobrir gracies el blog de la Clara i la veritat es que m'encanta el blog!
    El booktag ja l'havia vist en altres youtubers, i el teu m'ha agradat bastant:)
    La veritat es que no tens vergonya davant la camera:)
    Ens veiem!

    PD: jo també tinc un blog pero a diferencia de tu acabo de començar, si vols fesi una ullada
    atrapadaentrellibres.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perdona pel retard Wina!
      Moltes gràcies! Que bé tenir un nou lector!
      Estic molt contenta de que t'hagi agradat!
      Espero que ens veiem per aquí!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...