Emoji Book-Tag!

10:04 Marta 3 Comments

Hooola a tothom!! Bé, avui us porto un nou post relacionat amb una mini-adicció que tinc... ELS EMOJIS! Però vull dir, qui no té una adicció a aquestes caretes tant adorables?! En tinc moltíssimes de preferides, però en aquesta book-tag us ensenyo les més recents que he utilitzat i les relaciono amb un llibre que crec que capta el que vol dir aquest emoji.

Aquesta és una col·laboració amb la Magic 25 del blog http://magicbooks25.blogspot.com.es! Si voleu veure el meu video aneu al seu blog! Com ja sabreu a aquestes alçades, aquesta és la 3ra col·laboració del projecte:

I aquí jo li cedeixo el blog a la Magic que us penja les seves respostes!


Cara plorant de riure


 Imágenes integradas 1Imágenes integradas 2

Per aquest emoji trio el llibre “Wonder” de R. J. Palacio, per la innocència de l’August, perquè tot i ser un llibre una mica trist, hi ha hagut punts en que m’ho he passat molt bé amb ell.

Cara ensenyant les dents

 Imágenes integradas 4  Imágenes integradas 3
Aquest, no se perquè, em recorda a algun thriller o llibre de l’estil, per tant triaré Hielo negro de la Becca Fitzpatrick, perquè em va tenir en tensió, i alhora em va agradar molt.

Petó amb cor

Imágenes integradas 6Imágenes integradas 5
Aquest el relaciono amb qualsevol llibre carinyós, i l’associaré amb Mi corazón en los días grises de Jasmine Warga, perquè tot i ser un llibre una mica trist, em va encantar, i la relació entre els personatges em va enamorar!

Gat amb ulls de cor
  
Imágenes integradas 8Imágenes integradas 7
El món blau. Estima el teu caos de l’Albert Espinosa és el primer llibre que em ve a la ment en veure aquest emoji. Podria dir qualsevol llibre d’Espinosa, però aquest és l’últim que he llegit d’ell, per tant, li ha tocat. 

Cara pervertida

 Imágenes integradas 10Imágenes integradas 9
Aquesta cara crec que tots l’associem amb la mateixa saga (si l’heu llegit, es clar) i no pot ser una altra que After! Mai vaig pensar que trobaria escenes tan eròtiques. Tot i això va ser una saga que em va agradar.


Moltes gràcies Magic per col·laborar amb el blog!
Ens veiem en el següent post! Adéu!!

3 comentaris:

  1. Hi!
    T'he nominat el Liebster Award:
    http://atrapadaentrellibres.blogspot.com.es/2015/06/premi-liebster-award.html
    Espero que t'animis a fer-ho :)
    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Wina!!
      Oi tant que ho faré! Jajaja, quines ganess!!! <3 <3

      Elimina
  2. Perdona Mary! No vi tu comentario! Ahora veo que ya se ha terminado... :(
    Bueno, muchísimas gracias por haber pensado en mí!
    Que tengas tu también una buena semana!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...