LA SETMANA DEL LLIBRE EN CATALÀ DES DE DINS!

11:51 Marta 0 Comments

Hola lectors i lectores de la web! Avui us porto un reportatge exclusiu que vaig tenir l'oportunitat de fer quan aquest any vaig poder veure la Setmana del Llibre en Català amb els ulls de les persones que estàn dins les casetes, no els que passen a veure-les des de fora, cosa que ha estat una experiència única i fantàstica! Si em seguiu a Twitter o a Instagram, ja haureu vist tots els posts i tuits amb fotos que he anat fent de tot e que passava a la Setmana o de les activitats que podieu venir a fer, i així us he anat mantenint informats fins a dia d'avui, que us pogues ensenyar el reportatge complet!

Ahir dia 15 de Setembre, es va acabar la Setmana del Llibre en Català 2013 i és per això que m'he esperat fins a un dia després per ensenyar-vos tota una vista de la Setmana per als que no heu pogut venir! Ja vaig fer un vídeo abans de que començés, pertant, si en voleu info aneu a aquell post, i ara, us deixo amb un petit resum del que ha estat aquesta Setmana del Llibre en Català!













0 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...