BOOK TOWER CHALLENGE!

1:14 Marta 0 Comments

Hola a tothom! Com ha anat la tornada al cole? Espero que tots hagueu sobreviscut a aquestes dues primeres setmanes. A mi personalment m'ha anat molt bé. Primer, com a tothom, em feia mandra tornar, però quan vaig tornar a veure els meus amics i tot va començar a ser com si fóssim la mateixa classe de 2n d'ESO ja vaig estar bé. Ara tinc moltes noves classes que m'agraden molt i en volia compartir una amb vosaltres, ja que és de llibres. Es diu TORNEM ALS CLÀSSICS i penso que és una molt bona assignatura, ja que tornem a l'antiga grècia i parlem de la seva història, art i.... literatura per suposat! El fet de parlar de mites grecs a classe, que ens n'expliquin de nous, parlar dels déus de l'Olimp.... M'ENCANTA! I a més, ens han dit que podíem llegir llibres relacionats amb l'antiga grècia per ampliar, per tant d'aquí poc faré una BOOK-HAUL amb tots els llibres que m'he comprat. Potser aquesta serà l'oportunitat que per fi em farà llegir la saga de Percy Jackson... ;D

Però tornant al tema de l'entrada d'avui. Al tornar de les vacances vaig grabar molts videos de challenges, book-tags etc. per poder anar-ne penjant sense tenir problemes amb el nou curs. I ara us porto un d'aquests challenges, el BOOK TOWER CHALLENGE!
És un repte en el què has de trobar 20 llibres amb característiques especifiques i després col·locar-los en ordre alfabètic! Sembla fàcil, però no ho és. Tot i que et coneguis la teva llibreria, algunes d'aquestes característiques que et demanen son molt més complicades del que et penses.

I bé, com que ja ho explico tot al video, aquí us el deixo! Espero que us agradi i ens veiem en el següent post!

(Cliqueu la imatge per veure el video)

0 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...