INAUGURACIÓ DE LA SETMANA DEL LLIBRE EN CATALÀ!

12:55 Marta 0 Comments

Hola lectors/es! Com us esta anant la tornada a la realitat? És dur, ja ho sabem, però jo estic molt contenta ja que he tornat amb un esdeveniment que m'encanta. Ja en vaig parlar l'any passat, però tot i així us ho torno a dir: LA SETMANA DEL LLIBRE EN CATALÀ!

Aquest esdeveniment m'encanta, perquè no només és una fira de llibres on hi ha activitats, conferències, autors... si no que a més TOTS els llibres son en català!
El primer dia no van tenir molt sort, ja que com sabeu, ahir va ploure, però tot i així hi havia molta gent mirant parades i comprant llibres! A la caseta 1, la de la ILC, continuem fent el concurs de les cites literàries, i ja en tenim moltes! A la gent li agraden molt les postals amb les citacions, per tant, per endurse'n més d'una busquen una cita i ens la deixen a canvi!
També em fa molta il·lusió haver participat en un dels jocs del Què Llegeixes que podeu fer si aneu a la caseta. El joc està basat en els challenges de BOOKTUBERS com el Book Tower Challenge o el Bookshelf Scavenger Hunt, on heu d'anar per totes les casetes buscant llibres que compleixin les característiques que us demanem a la llista. :D

I bé, com l'any passat, aquí us deixo unes fotos del primer dia, i a final de setmana un video de com ha estat la Setmana si no hi has pogut venir!

Serà una setmana genial que no us podeu perdre!



           














0 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...