SETMANA DEL LLIBRE EN CATALA "WRAP-UP"

12:03 Marta 0 Comments

Hola a tothom! Sé que aquest video hauria d'haver sortit el diumenge, però vaig començar el cole el dilluns, i l'acabo penjant avui.
Si no ho sabieu, la Setmana del llibre en català va acabar aquest diumenge passat i com que jo hi vaig assistir varies vegades, us vaig decidir grabar un video per ensenyar-vos com és per si no hi heu pogut anar, a veure si així l'any que ve us animeu!
Jo personalment ho recomano molt. Crec que és un ambient molt alegre i festiu, i òbviament LECTOR! Passar un dia en família mirant llibres és genial i a més podeu mirar les conferències, conèixer a autors, jugar als jocs, participar als concursos... tot això es fa durant aquesta setmana. Per tant, si aquest any no heu pogut venir, us animo a que vingueu a fer una passejada l'any que ve!

Espero que us agradi!


0 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...